AS akademija je akademija za zdravo prehrano, kakovostno gibanje in maderoterapijo. Akademija za zdravo življenje.

anja.sivic@gmail.com
040 / 530 345

AS Coaching Program

SAM SEBI NAJBOLJŠA INVESTICIJA

Dober trener je tisti, ki bo poskrbel, da ga nekega dne teoretično ne boš potreboval več. Da boš sposoben vzdrževati svoj napredek – čisto sam. Z AS Coaching programom postavimo temelje, nato gradimo hišo! ONLINE ali V ŽIVO. Največja prednost As Coaching programa je, da imaš trenerja vedno klic ali sporočilo stran.

3 Razlogi zakaj AS Coaching program

NAJVEČJA PREDNOST AS COACHING programa je da imaš trenerja vedno klic ali sporočilo stran – ko upade motivacija, ko te skrbi da se je napredek ustavil ali ko ne veš kako pravilno izvesti vajo v programu! Vedno s teboj, vedno na voljo.

Ker slaven rek pravi: Človek se nikoli ne more naučiti, kar misli da že ve.

Nekaj, kar res naredi razliko. Nekaj, kar stoji med tabo in doseženim ciljem!

Ko potrebuješ nekoga, ki te dvigne in spomni, zakaj si začel. Te spomni na TVOJ CILJ!

3 KORAKI DO TVOJEGA CILJA

1

Ocena stanja

Tvoja pot do cilja je kot potovanje po zemljevidu. Dokler ne oceniš kje se nahajaš, ne boš znal priti na cilj. Zato v prvem koraku ocenimo tvoje stanje, navade in življenjski slog. V primeru, da se odločiš za trening plan, pogledamo tvoje gibalne vzorce, sposobnosti in možne patologije (pomanjkanje gibljivosti/mobilnosti, bolečine, nepravilnosti telesne drže). V primeru prehranskega programa pa tvoje trenutne prehranske navade in kalorični vnos.

2

Oblikovanje načrta

Šele ko smo zbrali potrebne informacije, lahko začnemo graditi načrt ali strategijo. Ker smo ljudje različni, ne obstaja univerzalna enačba, ki bo na vse delovala enako – zato potrebujemo sestaviti program, ki bo popolnoma prilagojen na tvoje potrebe in cilje. Oblikujemo načrt, katerega se boš z veseljem in kar se da z lahkoto držal/la. Personaliziran program treninga v excel tabeli z video posnetki in razlago vaj. Izračun kaloričnega vnosa, prilagojene dnevne tarče posameznih makronutrientov ter primeri receptov in jedilnikov. Vse prilagajamo iz tedna v teden, ko se tvoje telo prilagodi in spreminja!

3

Spremljanje napredka, motivacija in samozavest!

Na koncu pa nas seveda zanima, ali delamo v pravo smer! Ker je tehtnica zaradi svoje variabilnosti pogosto slabo merilo za napredek, se naučimo merjenja telesnih obsegov, pravilno posnetih fotografij in pomembnosti biofeedback – a. Spremljamo kakovost spanca, treningov, motivacijo in počutje. Vse našteto pogledamo in ocenimo na tedenskem check-in klicu in program primerno prilagodimo.

STRATEŠKI POSVET

Prijavi se na brezplačni posvet in sestavi svoj načrt zmage!